Leiding koppeling cilinder

Voor alle technische feiten en vragen over de Renault 25

Moderator: Jasper

Re: Leiding koppeling cilinder

Berichtdoor Robby » do jun 14, 2018 8:59 am

Jos schreef:
40 fuseekogels! Is dat niet een beetje overdreven? :lol:
Ik zou eens een uitverkoop van de onderdelen hier op het forum houden. Dat is een stuk beter dan dat het bij het oud ijzer zou belanden.

Helaas zijn veel foto's op het forum niet meer te bekijken maar deels wel van de heropening onder 'open meeting' . Het verschil met de foto's van toen is dat er in eerste instantie veel meer onderdelen zijn bijgekomen maar afgelopen jaar weer aanhangers vol aan gebruikte onderdelen afgevoerd.

Het staat nog op mijn to-do lijst om daar nog eens een groot deel van te herstellen. Tenminste, mijn eigen foto's (vnl in de meeting secties) waren vnl op photobucket gehost. En we weten allemaal wat daarmee gebeurt is...
R25 V6 (160bhp) / R25 V6 Turbo (182bhp)
Robby
Site Admin

Berichtdoor Oscar51 » di jun 19, 2018 12:16 pm

Wat is het originele partnummer van de hoofd koppelingscilinder? Voor een gtx uit 85.
GTX'85 Blauw428 of zo
Oscar51
Standaard gebruiker

Berichtdoor Jasper » di jun 19, 2018 4:03 pm

Oscar51 schreef:Wat is het originele partnummer van de hoofd koppelingscilinder? Voor een gtx uit 85.

Hallo Oscar , als jouw chassis nummer begint met VF1B29E dan is het type code B29E en daar is het nummer op de voorgaande pagina te vinden. Als deze anders is dan B29E dan hoor ik het graag want dan ik het aanvullen.
11 Turbo + 25v6 automaat, 25 V6 Turbo Baccara , 25 Baccara , Alpine V6 Turbo, espace initiale paris 2007 automaat
Jasper
Actieve gebruiker

Vorige

Keer terug naar Techniek Renault 25