De (on)bekende renault (25)

Voor alle overige Renault 25 zaken

Moderators: GijsB, Jos

Re: De (on)bekende renault (25)

Berichtdoor Robby » za nov 24, 2018 2:20 pm

Ik weet niet of deze al eerder voorbij is gekomen (staat iig wel op de kentekenlijst), anders bij deze:

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/cit ... ousPage=lr

v6 baccara / 72-NNL-1 / 4500e
R25 V6 (160bhp) / R25 V6 Turbo (182bhp)
Robby
Site Admin

Re: De (on)bekende renault (25)

Berichtdoor Ernst » wo jan 23, 2019 1:53 pm

GijsB schreef:Vanmiddag op de A2 bij Beesd een rijdende ontmoeting met een Renault 25: de YG-20-KH, de ex van Ernst. Aan het stuur mijn oud-collega Micha, die de auto van Ernst via Jos heeft overgenomen afgelopen zomer. Micha is muzikant, reist veel en ook nu zat de hele band in de Franse limousine, net zo enthousiast zwaaiend als ik vanuit de 605! Leuk!

Ha Gijs, ja ik hoorde van Jos dat YG-20-KH laatst weer bij hem was geweest voor een beurt. Blij te horen dat Micha de goede kwaliteiten van mijn oude kilometervreter kan waarderen. En, eerlijk gezegd, mis ik de 25 ook. Zijn opvolger, de Saab 9-3 automaat doet braaf z'n werk, is snel en heeft een geweldige motor/bak combinatie, maar ik vind hem te stug geveerd en denk met weemoed terug aan het comfort van mijn 25.
Ben nu eerst nog even bezig om mijn nieuwe speelgoed, de Lancia Fulvia Coupé voor het voorjaar perfect te krijgen via Casa Lancia in Breda, en ga daarna weer op zoek naar een andere daily met meer limousine-gevoel.

Groet, Ernst
Ernst
Standaard gebruiker

Vorige

Keer terug naar Algemene zaken R25