test

hier kunt u kennismaken met het forum; dus als u het wilt uitproberen, hoe het werkt om plaatjes in de berichten te zetten etc etc..

Moderator: Robby

test

Berichtdoor Rudi » wo okt 15, 2008 7:47 pm

Ik ben mijn foto's aan het verplaatsen naar een andere provider. Even kijken of de signature nog klopt.

Rudi

Afbeelding R25 TX Manoir 89 Afbeelding
Rudi
Super gebruiker

Berichtdoor Jan » wo okt 15, 2008 8:31 pm

Heb je wel even werk aan [:p]

V6 turbo, V6, V6
Jan
Sectie Moderator

Berichtdoor Robby » do okt 16, 2008 7:59 am

Fijn dat je dit even hebt willen doen Rudi.
Als ik nl. weer eens in een aantal willekeurige archieftopics duik, dan komt het maar al te vaak voor dat links naar afbeeldingen niet meer werken, en da's wel jammer.

Je/men zou ook nog kunnen overwegen om plaatjes/afbeeldingen op een onafhankelijke locatie neer te zetten. Bv. photobucket oid.
We zijn dan niet provider-afhankelijk (tenminste niet ieders persoonlijke provider), en meestal is op dat soort openbare opslaglocaties de continiuteit ook wel aardig goed gegarandeerd.

RJ.

AfbeeldingR25 V6 (160bhp), clr 608. R25 V6 Turbo (182bhp), clr 694.
Robby
Site Admin

Berichtdoor Robby » do okt 16, 2008 8:04 am

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Jan</i>
<br />Heb je wel even werk aan [:p]

V6 turbo, V6, V6
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Zou jij ook eens aan moeten denken Jan. Ik kom nl nog maar al te vaak topics tegen waarin jij foto's geplaatst hebt, die (voor jou blijkbaar)van tijdelijke aard zijn (je stihl account ofzo?).
Het zou "wel handig" zijn dat enige maanden erna een ander er ook nog wat aan heeft. Foto's zeggen immer vaak meer dan tekst alleen...[;)]

RJ.

AfbeeldingR25 V6 (160bhp), clr 608. R25 V6 Turbo (182bhp), clr 694.
Robby
Site Admin

Berichtdoor Jan » do okt 16, 2008 2:44 pm

Dan zou ik "even" na moeten gaan welke dat zijn, en dan het volgende probleem: of ik die nog ergens heb. En welke free hoster laat de foto's er bv een aantal jaar op staan. Of met een paar man wat space inkopen ergens.

V6 turbo, V6, V6
Jan
Sectie Moderator

Berichtdoor Tjeerd_h » do okt 16, 2008 5:37 pm

als je toch met een paar man wat space zou willen kopen kan je net zo goed daar ook hele domein daar laten draaien. tegenwoordig zullen die dingen de kosten niet meer zijn veel dataverkeer zal het toch niet gebruiken. en dan blijven zonlang het forum bestaat ook de foto's online
Tjeerd_h
Actieve gebruiker

Berichtdoor Rudi » do okt 16, 2008 6:08 pm

Is inderdaad een behoorlijke klus maar ben tot nu toe een beetje wantrouwend over die vrijblijvende diensten.

Mijn eigen spullen verhuis ik ook niet zo vaak.

Ik heb overigens de hele oude topics (meetings van meerdere jaren terug) niet allemaal meegenomen omdat mijn webspace begint vol te lopen.

Bij ieder onderwerp de signature aanpassen ging me ook wel erg ver dus daar zal nog wel af en toe een kruisje verschijnen.

Echt eigen webspace is ook een optie inderdaad maar gezien de lage kosten en moeilijke discussies zou ik dat zeker niet gezamelijk doen.

Rudi

Rudi
Super gebruiker

Berichtdoor antoine » za okt 18, 2008 8:24 am

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Echt eigen webspace is ook een optie inderdaad maar gezien de lage kosten en moeilijke discussies zou ik dat zeker niet gezamelijk doen.

Wat dacht je van http://hosting.yolino.nl

die zijn lekker goedkoop [:)]

<b>-twan</b>
<font size=1><i>V6 '90 kleur 608 </i>&&<i> TX '89 kleur -lapjeskat-</i></font id=size1>
antoine
Actieve gebruiker

Berichtdoor Snas » za okt 18, 2008 8:47 am

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by antoine</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Echt eigen webspace is ook een optie inderdaad maar gezien de lage kosten en moeilijke discussies zou ik dat zeker niet gezamenlijk doen.

Ik denk dat dat wel op te lossen is met een aantal vaste members van dit forum, dan kost het een paar euro per persoon per jaar.

[quote]
Wat dacht je van http://hosting.yolino.nl

die zijn lekker goedkoop [:)]

<b>-twan</b>

Ik ben wel wat huiverig bij dat soort onbekende toko's. Hoelang bestaan die, en hoelang zullen ze nog bestaan.

Jan
Snas
Actieve gebruiker

Berichtdoor antoine » za okt 18, 2008 9:04 am

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Ik ben wel wat huiverig bij dat soort onbekende toko's. Hoelang bestaan die, en hoie lang zullen ze nog bestaan.

[:D]
antoine
Actieve gebruiker

Berichtdoor Snas » za okt 18, 2008 9:30 am

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by antoine</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Ik ben wel wat huiverig bij dat soort onbekende toko's. Hoelang bestaan die, en hoie lang zullen ze nog bestaan.

[:D]

Jajajaja Mr. stappenmotordemontageprutser himself [:D]

Maar goed, als je zoiets zou doen, dan moet je wel enige zekerheid hebben dat ze toch wel een tijd zullen blijven bestaan.

Of zoiets, maar ik zit niet in de hosting wereld, wat is een beetje handig om te hebben dan qua mogelijkheden?

http://www.webreus.nl/wcrXA1/index.php? ... tnummer=10

Jan

<font size="1">Gr.Sandra </font id="size1">
V6
Snas
Actieve gebruiker

Berichtdoor Rudi » za okt 18, 2008 6:39 pm

Ik zit er ook niet zo heel goed in maar als je alleen naar foto's wil verwijzen of een webpage wil maken zonder veel toeters en niet idioot veel traffic verwacht dan is het technisch al snel goed genoeg. Webreus is in ieder geval een bekende naam en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Rudi

Rudi
Super gebruiker

Re: test

Berichtdoor Robby » vr feb 05, 2010 5:19 pm

test forum tijd.
R25 V6 (160bhp) / R25 V6 Turbo (182bhp)
Robby
Site Admin

Berichtdoor Jan » vr feb 05, 2010 5:41 pm

Robby schreef:test forum tijd.

Je post in de toekomst! :mrgreen:

Trouwens: alle quotes zijn er wel aan gegaan, wat ik zo zie?
clio 3 phase 1 exception
Jan
Sectie Moderator

Berichtdoor Robby » vr feb 05, 2010 6:52 pm

Klopt, de quotes zijn idd niet gelukt, helaas.
Dit geldt ook voor de links/verwijzingen binnen een topic naar een ander topic.

RJ.
R25 V6 (160bhp) / R25 V6 Turbo (182bhp)
Robby
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Testforum