Gezocht: fase 1 motorkap en stoel

Vraag & aanbod van Renault 25's en onderdelen

Moderator: Jan-Geert

Gezocht: fase 1 motorkap en stoel

Berichtdoor Vincent25 » zo aug 18, 2019 9:17 am

Goeiedag!

Al weer jaren geleden dat ik op het forum zat. Zo lang dat ik me maar opnieuw heb geregistreerd.
Enfin, nog steeds in het blije bezit van een 25 GTX uit '85 (inmiddels 8 jaar). Ze loopt en rijdt nog heerlijk alleen heb ik inmiddels wel de behoefte aan een nieuwe motorkap (fase 1, gris argent), een voorstoel (beige stof) en een strip voor de achterruit.

Iemand enig idee waar ik te rade zou kunnen gaan?

Las in een ouder topic wat over voorruiten, en dat met name de getinte variant (+sierstrips) moeilijk verkrijgbaar zijn. Heb zeer recent mijn voorruit laten vervangen bij een regulier bedrijf. Daar hadden ze zowel de getinte variant áls de sierstrip op voorraad..

Hartelijke groet,

Vincent

R25 GTX '85 - Alpine V6 Turbo '88
Vincent25
Gast

Re: Gezocht: fase 1 motorkap en stoel

Berichtdoor §teven » zo aug 18, 2019 9:33 am

De ruitstrips zijn inderdaad lastig te vinden, zo te lezen heb je geluk gehad voor je voorruit. Voor een motorkap moet je geluk hebben als die in jouw kleur voorbij komt. Je kan Jos contacteren, daar een motorkap scoren en in de goede kleur laten spuiten. Misschien heeft hij ook nog wel een stoel, anders op zoek naar een bekleder. Zeker de bestuurdersstoelen zullen sneller slijten en daardoor minder makkelijk te vinden zijn.
Afbeelding
§teven
Super gebruiker

Berichtdoor Vincent25 » zo aug 18, 2019 9:59 am

Hoi Steven,

Dank voor je snelle reactie! Ga ik Jos even vragen. Ben ik jaren geleden al eens geweest herinner ik me.

Mvg,
Vincent
Vincent25
Gast

Berichtdoor Jasper » zo aug 18, 2019 10:53 am

Op sloperij ‘venyard’ staat sinds deze week een fase 1 tx/gtx
11 Turbo + 25v6 automaat, 25 V6 Turbo Baccara , 25 Baccara , Alpine V6 Turbo, espace initiale paris 2007 automaat en Alpine a110 legende
Jasper
Actieve gebruiker

Berichtdoor Vincent25 » zo aug 18, 2019 1:31 pm

Thnx Jasper. Heb hem gevonden. Interieur ziet er mogelijk aardig uit. Roosendaal is niet helemaal in de buurt maar wellicht volgend weekend. Dank voor de tip!
Vincent25
Gast

Keer terug naar Te koop gevraagd / aangeboden